Ambulansen

Har varit underbar. Blir mer och mer medveten om vad jag vill göra "när jag blir stor", det kommer bli akutsjukvård, till att börja med på akuten och när jag känner mig säkrare, då blir det förhoppningsvis ambulansen. Det är ett så härligt jobb, man känner sig så behövd, även fast det enda jag gjort är satt en PVK, hehe.

Men jag hoppas verkligen att jag får lika härliga kollegor som abulansfolket i Östhammar, för jag har blivit så väl mottagen av alla och det känns verkligen tråkigt att lämna dem. Östhammars kommun, ni är i trygga händer! Men imorgon blir det nya tag på ögon, jag hoppas att jag hittar dit, så ska ni få ögonproblem någon gång så är det imorgon och framöver :)


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0