Cornelis

Har vart och kollat på bio med Johan, vi såg Cornelis, en film om Cornelis. Dock vart jag lite besviken på att dem inte spelade hönan agda.. Innan bion avnjöt vi också en fin middag på Alexander, såklart skämde jag ut mig totalt när jag skulle skära köttet. Jag ger filmen tre toasters, maten fyra och Johan fem!

Just nu sitter jag och lyssnar på Gyllene Tider och har det allmänt bra, går bara i skolan imorgon 10.15-12 och tisdag 10.15-13, sen är jag ledig onsdag, torsdag och fredag. Eller ledig och ledig, jag behöver åtminstone inte åka in till Uppsala och plugga, utan jag får stanna hemma. 


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0