Dan före dan före dopparedan!

Nu är tentan gjord och jag kan komma tillbaka till mitt sociala liv igen! Det var riktigt skönt att få mördartentan gjord, med en god känsla, och får jag göra om den så är det bara nyttigt (och superjobbigt..) Har bott hos min fina vän Emma Stark två nätter och myst med henne och försökt få henne på andra tankar när Freddan åkte till Gävle för att jobba! Det var supermysigt!

Efter tentan gick jag med Julius på stan för att leta julklappar och julkläder till Julia. Vi fann både och, plus att jag tentashoppade en tröja jag glott på i flera veckor! Efter det var det träning och det var som alltid.. underhållande.. med mitt lag. Haha!

Morgondagen ska jag spendera med folk jag håller nära hjärtat, ska starta dagen med gym och solarium med min syster och en promenad med fina Linnea. Efter det blir det nog städning av rummet och mys med syster, som jag vill spendera varje sekund med nu när hon är hemma i Gimo. Jag känner mig så hel när hon är här hos mig. Kvällen kommer bestå av att vi ska klä granen hos mamma och sen ska jag bara njuta av att leva!

Gud vad jag mår bra just nu.

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0