Fredag imorgon

Imorgon är det fredag igen, tiden går läskigt fort. Jag ska upp i tid imorgon och ta mig in till Uppsala för inhandling av julklappar med Sara. Förhoppningsvis får jag sällskap hem av Linnea. Sen blir det hem och packa inför lördagen då vi far till Gotland med laget. Klockan halv sju ska jag upp till gamla skolan och se på luciatåg och sen blir det dejt med TVn och idolfinal. 

Helgen kommer gå i rasande fart. Gotland och match på lördag, utgång i Visby, hem tidigt på söndag och sen är den helgen förbi också. Vart tar tiden vägen? Det är liksom 10 December imorgon... 

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0