Lördag

Imorse när jag vaknade trodde jag att det endast skulle bli träning för min del. Men dagen har verkligen varit fullspäckad! En rolig sak hände dock på träningen. Jag ställde mig på ett ben på en puck och sa till gamlingen i laget (Sabbe är född 89, men jag brukar alltid kalla henne Gammel): "Sabbe, så här kan inte du göra iallafall!" Klart att jag kan göra sådär säger hon och ställer sig på en annan puck och drar på världens vurpa! Haha! Som jag skrattade!

Imorgon kommer min underbara syster hem, som jag ska krama henne och njuta av att ha henne i närheten. Min fina fina syster!


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0