Lycka

Lycka är vänner och folk som visar sin uppskattning. I måndags när jag kollade posten så hittade jag ett julkort från Linnea. Där har hon skrivit "God Jul och Gott nytt år min älskade bästa vän. Love u. Kram syster Linnea". Nu har jag satt upp det på väggen. Att så lite kan göra människan glad, bara några ord på ett papper. Varje gång jag tittar på kortet ler jag, för då vet jag att där ute finns minst en människa jag skulle göra allt för. Som skulle stötta mig i allt jag gjorde. Hon är helt otrolig.

Bilden däremot är allt annat än perfekt. Men den säger så mycket. För man ser på glansen i mina ögon att det här är en människa jag trivs runt.



Så alla mina vänner som läser det här, God jul och ett jätte Gott nytt år! Ni vet hur mycket jag uppskattar er, ni är otroliga. Tack för all lycka ni ger mig


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0