Måndag

Gud, dagarna bara springer förbi. Imorgon är det redan tisdag, då är det endast en vecka och en dag till anatomi och fysiologi tentan. Det känns helt okej ändå. Som jag läste att Saras mamma skrev till henne på facebook: "Det finns omtentor men inga omliv", vilket stämmer. Imorgon blir det skola 13.15 till vi är klara med vår fysiologiska tankenöt, dock var vi väldigt duktiga idag så vi har bara 6 frågor kvar om någon snubbe som cyklade i en rondell! Vem gör det?! Men när jag sa det i skolan, gapade alla, i Uppsala cyklar man tydligen i rondellerna, i Uppsala är alla cyklister galna. Men vad vet jag, det finns ju bara en rondell i hela min kommun, och den cyklar man definitivt inte i! Haha.

Efter skolan ska jag göra stan med Emma Stark, ska shoppa julklappar åt far och syster. Efteråt ska jag hem till Emma och hennes boyfriend, dem har ju tydligen gjort mig till deras fosterbarn för att jag är så söt och skoj, så jag ska flytta dit. Och gå i mormortrosor och pojkväns t-shirt säger Emma.. Men hon är ju också helt galen! Sen kommer pappa och hämtar mig i Luthagen och då ska vi se på damlandslaget som möter någon J18 lag i Gränbyhallen.

Med andra ord: I'm livin' the life ^^

Kommentarer
Postat av: 101

Råkade snubbla in här när jag bildgooglade på Gimo Galleria... :3

2010-12-15 @ 16:54:44

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0