Mitt 2010

Den årliga listan.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog studenten, arbetade på sjukhus, började på Universitetet.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag gav inga nyårslöften. Tråkigt men sant!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Japp, min klasskamrat  Emy fick sig en liten Adrian.
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej, and keep it that way.
5. Vilka länder besökte du? - England
6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? - Ledigt på sommaren.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - Datumet när jag tog studenten, men det komiska är att jag redan glömt datumet! Haha!
8. Vad var din största framgång 2010? - Att jag tog mig in på Uppsala Universitet på första urvalet, vilket var mitt mål.
9. Största misstaget? - Att man säger sanningen till folk som saknar förmågan att förstå.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Jag gjorde illa min handled, och har fortfarande ont. Men någe sjuk har jag inte vart, mer än min allergi.
11. Bästa köpet? - Ingen aning.
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Resor och presenter tror jag faktiskt!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja, att jag kommit så nära mina vänner igen.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? - Åh shit. Jag säger nog det mesta med Lady Gaga är väldigt 2010.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Umgåtts med mina vänner.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Ångrar ingenting jag gjort, bara det jag inte gjort ^^
18. Hur tillbringar du julen? - I Alunda och i Gimo.
19. Blev du kär i år? - Nej, jag slutade vara kär.
20. Favoritprogram på TV? - Ingen aning!
21. Bästa boken du läste i år? - Tyvärr blev det mest pluggböcker. Men jag säger som alltid, Marie Jungstedts böcker.
22. Största musikaliska upptäckten? - Pass.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Jag önskade mig ingenting så jag fick pengar.
25. Något du önskade dig men inte fick? - Ingenting
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Gick i skolan 8-17 och sen fikade jag med släkten.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Ja, det finns det.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? - Att jag inte har någon stil, hehe.
29. Vad fick dig att må bra? - Underbara vänner och familj.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? - Haha, jag brukar hålla mig till vad jag faktiskt har möjlighet att få, haha. Men jag säger väl James Lafferty då, bara för att jag kollat igenom alla sässonger av OTH otaliga gånger.
31. Vem saknade du? -  Julia.
32. Den bästa nya personen du träffade? - Martina, Sara, Emma, Anna och Johan. 
 


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0