Plugg i massor

Har suttit med dessa instuderingsfrågor i sex timmar nu, non stop. Och jag har hunnit med en hel del, har gjort 80 frågor endokrinologi, 70 fråor respiration och 30 frågor könshormoner. Och nu har jag sammanställt och räknat njurarnas frågor som jag ska sätta mig med imorgonbitti.. 83 frågor. Jaja, det går ju åtminstone framåt! 

Hade ställt klockan på 9 imorse, men jag hade tydligen knäppt av alarmet och vaknade av att pappa kom in och beordrade mig att kliva upp på sin lunch, hehe. Jag anar att min hjärna är sprängfylld med allt möjligt just nu och jag anar att min kropp behövde den där sovmorgonen. Efter att ha klivit upp tog jag en lång promenad med hunden och sen har jag bara pluggat och käkat mat. 

Om en timma bär det av upp till ishallen för hockeyträning. Handleden var inte av eller sprucken, så nu får jag åtminstone träna med hårt lindat. 

Åh, jag längtar till 23 december, då är tentan avklarad och jag får LOV i två veckor, som man säger uppe i Övik, VIKTIGT! 

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0