Tisdag

En helt vanlig tisdag.. Eller? Ligger och drar ut på tiden, ska ju vara på röntgen om en timma.. om jag ska vara ärlig är jag lite orolig att det ska vara en spricka. Plus att jag aldrig varit på en röntgen, som patient. Jag gillar inte att vara patient. Hur som så hinner jag inte till skolan efter röntgen, så jag stannar hemma idag och försöker plugga lite nervsystem tror jag. Känns som att jag behöver lägga några timmar på det.

Klockan fyra ska jag bege mig mot Alunda för att möta upp Sofie och Karin för en fika på kondis och en massa struntprat. Ska bli hemskt trevligt eftersom jag inte träffat Sofie ordentligt sen innan studenten, och Karin kan man ju inte träffa för mycket!

Kör på en snygg bild från England dagen till ära.


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-07 @ 09:31:52
URL: http://millahoman.blogg.se/

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0