Träningsvärk

Vilken träning det blev igår. Vi körde enbart skridskor, eftersom vi inte hade någon målvakt. Och eftersom jag heter Emma Johansson och aldrig kan gå på halvfart, ligger jag fortfarande kvar i sängen och orkar inte resa mig upp. Efter 1 timma skridskor hade vi fys, och Julia hade hopp pass, jag är död.

Idag kommer Eric och Marcus till Gimo, och jag anar att jag får snöra på mig mina skridskor och tampas med mina kusiner i ishallen trots träningsvärk. Kvällen kommer troligtvis bjuda på trevligt sällskap i form av Linnea och Jennifer x2 och knutplanering.

Igår var jag på Gränby och spanade in mellandagsrean med Linnea. Hittade ett par vantar utan fingrar och sa till Linnea "Kolla Linnea, korv-ätar-vantar", det tyckte Linnea var hysteriskt roligt och knäppte tillome kort på mig och vantarna. Jag fick iallafall med mig en halsduk, ett skärp och ett par shorts hem. Kollade även upp en parfym som mamma ska köpa på Ålandsbåten imorgon. 

Men nu ska jag nog faktiskt släpa mig ner för trappan och göra iordning en måltidsersättning. 


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0