Efter gymnasiet dag

Idag hade vi "Efter Gymnasiet Dag" i skolan. Vilket har gjort mig ytterligare förvirrad på vad jag vill göra i framtiden, eller inte vad jag vill göra, men vart jag vill göra det. Innan den här dagen var jag helt inställd på att jag ville plugga på Linköpings Universitet.

Men nu, när CSN har varit och pratat på skolan så tänker jag, att om jag går i Uppsala eller Gävle, så kommer mina studielån bli betydligt mindre än om jag går i Linköping. Så nu måste jag verkligen fundera. För jag vill inte stå utan skola i höst. 


Kommentarer
Postat av: alva

sv: nja... melissa horn är inte riktigt min grej... ;)

men tack för tipset! :D

2010-02-05 @ 16:58:28
URL: http://alvasim.blogg.se/

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0