Inget sportlov för mig

Kommer att ha inskolning på NIVA istället, vilket helt klart är en bra anledning till att hoppa över lovet, även fast jag hade tänkt att mysa med min kära pojkvän hela vecka. Men vi kan mysa i hela vårat liv och den här chansen får man bara en gång i livet!

De ser helst att man gjort 20 inskolningspass innan sommaren, så det blir varken sport eller påsklov för mig, men jag tror att jag klarar mig ändå, förhoppningsvis! Och jag vill gärna ha alla 20 pass, så att jag kan göra ett bra jobb i sommar.

Annars då, skolan rullar på som vanligt. Imorgon ska jag och Karin till kvinnojouren i Uppsala och prata lite med dem och göra ett studiebesök, ska bli intressant, men läskigt!

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0