Mitt troligtvis sista OS inlägg

Kommer handla om både plus och minus.

Jag börjar väll med minus.. Såklart. Avståndet till USA och Canada ökar i DAM hockeyn, men ändå har Sverige tagit sig till match om brons, och den tror jag att dem vinner ikväll. Herrarna åker ur mot ett jävligt tråkigt Slovakien. Tycker att Sverige var det betydligt bättre laget och de försökte spela puck och göra mål, men jag vet ju själv hur svårt det är att möta ett lag som ställer upp med 6 spelare på mållinjen..

Tråkigt att OS är över, för det finns faktiskt ingenting härligare än att se de svenska herrarna vinna.. Och det här är ju Lidas, Foppas och Alfredssons sista OS.. Känns tråkigt.

Men plusset däremot går till det svenska skidlandslaget. De har ju varit helt underbara! Plockat medalj efter medalj, och Södergrens glädje igår vid stafettguldet är obeskrivlig, äntligen fick han sitt guld. Och det rörde mig. Sen ett stort plus/minus är ju Mats Zuccarello Aasen. Plus att det har gått så bra för MODOs superforward, minus att MODO troligtvis blir av med honom till NHL.. Boring.  

Kommentarer
Postat av: Therese - Bloggar fran Dubai!

Jag bloggar om mitt liv i Dubai, med en stor portion av humor! Om det later intressant sa far du garna titta in pa min blogg! :)



...om inte, da ber jag om ursakt for min lilla "reklam" & onskar dig en fortsatt trevlig dag!

2010-02-25 @ 10:13:32
URL: http://trollungeidubai.blogg.se/

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0