Nyår

Sitter vid Colins dator och kollar på när han sover. Och det har jag längtat efter, i tre veckor! Så njuter det gör jag. Idag blir det hemfärd till Gimo igen, pga att vi har match imorgon mot Sandviken.. Kul.. De leder tydligen 1an.

 

Igår var det nyår, som spenderades med Colin, Emma och Alex, det var trevligt. Fast, Gnesta borna är riktigt dåliga på att smälla raketer, de smäller överallt utom på himlen, det var inte bara en gång vi höll på att bli små spillror.

 

Har fått julklapp av Colin också, fick en iPod touch! Karln är ju inte riktigt klok! Inte för att jag inte är glad, men den kostar ju en förmögenhet (iallafall för en fattig student som mig) men han säger bara att jag är värd det, så jag får helt enkelt  visa uppskattning och krama honom en hel massa extra!

 

 

Föresten, 2010, vad ska hända iår?


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0