Onkologen 78B

Gud så glad jag är att jag fått den praktikplats jag fått. Människorna där är helt underbara, både personal och patienter. Att man kan ha så nära till skratt på en avdelning med idel dåliga nyheter och hemska diagnoser. Att ha spenderat två veckor hittils på onkologen har verkligen öppnat mina ögon. Jag kan se världen ur en sundare och mer värdig synvinkel. Jag ser allting annorlunda mot vad jag gjorde för två veckor sedan.

Jag är så tacksam att jag fått träffa dessa människor och att jag får en erfarenhet för resten av livet. Mitt blivande jobb är så mycket mer än bara ett jobb. Det är ett ständigt utvecklande av sitt eget psyke och sin egen personlighet. Tror att god karma i slutändan lönade sig för mig den här gången!

Ta vara på tiden med era nära och kära. Berätta hur mycket dem betyder, en dag kan det vara för sent, eller för kort tid kvar att komma på allt man vill säga.


Kommentarer
Postat av: sara casserfelt

låter helt underbart :) <3



kan du inte höra av dig någon gång, så vi kan hitta på något? saknar dig juuu!



2011-02-05 @ 17:50:52

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0