Smärta

Att så mycket kan bli klart i huvudet under en kväll är väl egentligen galet. Idag faller alla bitar på plats. Jag sa att this time I'll be bulletproof, jag ljög. Jag inser att jag verkligen har dem bästa vännerna i världen. Jag har insett att hur jag än söker så kommer jag aldrig att finna någonting. Jag inser att det är lätt att hålla käften och svårare att säga som det är. Det är svårt att tycka om mig, vilket jag just nu börjar förstå. Ingenting blir någonsin som man vill. Lycka varar aldrig. Det känns som att jag just nu är den mest värdelösa människan i världen.

Idag är en riktigt dålig dag. En riktigt, riktigt, riktigt dålig dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väldigt svårt att tycka illa om dig Emma!

2011-02-20 @ 20:51:51

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0