Underbart är kort

Snart är mina lediga dagar slut igen. Torsdagen spenderades på jobbet, i Östhammar med mor och i Salabacke. Min lediga fredag spenderas i Salabacke x 2, nere på stan och i Dalby hos min kursare Anna som fyller 20 i veckan! Super trevligt var det att få träffa min underbara vänner igen!

Idag har jag spelat match med juniorerna, vi vann mot Mariehamn med 1-0, jag gjorde målet. Sen skyndade jag mig för att åka Eckerölinjen med mamma, Carola, Erik och Sara. Det var en minst sagt underhållande resa! Började med att vi ser en tjej vid bordet bredvid bli tagen på sina privata delar av en snubbe hon var där med, för att sen när han går iväg kyssas med hans kompis.. Haha. När kompisen kommer tillbaka så ser puss-kompisen att vi sett det hela och skrattar åt hela situationen. Han kommer och sätter sig vid oss och förklarar för Erik hur läget är. Haha!!

På väg av båten tappar en kille hela sin platta med öl, Erik jag och Sara hjälper honom att plocka upp alla ölburkar. Sen när vi gjort det och gått en bit så tappar han det igen. Erik blir galen och tvärvänder och skriker "Håll i din väska ordentligt för fan!" och sparkar på en av burkarna. Haha! Sen säger han lugnt att han tycker att det är irriterande när man samlat ihop alla burkar och han tappar dem igen.

Jag körde hem och hade Erik bredvid mig som remixade alla låtar till endast texten "Fint dä, häj!", Sara och jag bara skrattade åt honom och lät honom tro att an var den värsta stekaren i världen i sina tjejbrillor! 

Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0