Alla hjärtans dag

Imorgon är det två veckor till alla hjärtans dag. Varför känner man sig totalt otaggad och deprimerad när man tänker på alla hjärtans dag? Haha. Kollade igenom mina gamla blogginlägg här om dagen och såg att jag skrivit: "Otippat att man firar alla hjärtans dag ensam.. som alla andra år..".

Jag tycker att det är en dum dag. För dem som har en partner, dem borde ju få den där kärleken varje dag, och dem som dejtar, ja, dem dejtar ju iallafall. Men sånna där som mig, dem får sitta ensamma och känna sig just ensamma.

Jag tänker inte sitta ensam på alla hjärtans dag iår. Jag tänker umgås med någon fin vän som känner sig lika ensam som jag.



Förresten så vill jag ha lite vår nu, så man får lite mer energi än vad man får av denna mörka, hemska tid. Godnatt, igen.

Kommentarer
Postat av: Martina

Kom och fira den med mig i ishallen! <3

2011-01-31 @ 23:35:17

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0