New era

Idag var min första dag på den allra första praktiken på sjuksköterskaprogrammet, jag hade endast introduktion med en annan tjej från klassen som jag inte träffat tidigare, men det verkar bli kanon. Imorgon börjar allvaret med en kväll-dag, eller som man säger på sjukhuset: En C-A. Men onkologen verkar kanon, och det kommer bli superintressant!

Next up blir att laga mat med mamma, tror att det blir lax, mmm! Sen står hockeyträning på schemat.

Igår jobbade jag, Emma min fru och Amanda i kiosken på a lags matchen. Efter matchen kommer hela Kallhäll upp och vill köpa korv. Lite stressade vi blev. Emma skulle slänga in korvbröd i micron samtidigt som hon värmde två billys. Men hon glömmer att ta bort plastpåsen, haha. Så det börjar blixtra i micron och hon drar upp luckan och tar tag i påsen och den nästan brinner, haha. Vilken upplevelse!

Men Emma lever, likaså micron och jag! Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anna

kul för dig, njut! själv ska man ju gå med en trög uska i 4 veckor, har jag tur får jag kanske gå lite med ssk.... jag gråter över hela den tragiska situationen. du ska veta att jag är så avundsjuk på dig, så ha superskoj! ;)

2011-01-24 @ 22:11:44

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0