Tankar 01.20

Klockan är tjugo över ett. Idag har varit en underbar och fundersam dag. Har umgåtts med goa vänner hela dagen och skrattade många skratt på middag med fru Stark och herr Mejster. For hem och har suttit här hela kvällen. Nu måste jag verkligen sova. Imorgon är en ny dag. Starkare än någonsin ska jag gå in med huvudet högt, göra den här helgen till den bästa någonsin. Precis som jag hoppas på att göra alla helger!

Jag är tacksam för att mitt liv är mitt liv. Jag har underbara vänner som alltid finns där, jag har aldrig haft så många vänner som bryr sig till hundra procent som jag har nu. Jag har en underbar familj. Jag har en ljus framtid framför mig. 

Visst blir man lite småtokig såhär på nätterna och skriver konstiga blogginlägg. Men ni får stå ut! Natti!


Kommentarer

Bikta dig

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress?

Din hemsida eller blogg?

Då var det bara att skriva

Trackback


IMPULSIVEE.WEBBLOGG.SE



    KATEGORIER

    GAMMALT

    2007
RSS 2.0